توالت فرنگی رُسی مدل آنیسا

رنگ بندی : ( سفید، طوسی ماتِ متالیک، مشکی ماتِ متالیک، کلکته )

آکس : 260 ( mm )

  • کم مصرف
  • مکانیزم دو زمانه
  • سیستم تخلیه واش داون
  • در دو نوع خروجی به دیوار و کف
  • درب دوبل هیدرولیک آرام بند و آسان نصب
قابلیت اتصال شیر بیده و نازل بیده ( سفارشی )

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما تماس بگیرید!

Description

 

  1. نوع توالت فرنگی: یک تکه
  2. سیستم تخلیه: واش داون ( آبشاری )
  3. سیستم فلاش: دو زمانه
  4. نوع درب نشیمن: آرام بند
  5. سرعت تخلیه: 5 ثانیه
  6. نوع بسته بندی: لمینت
  7. حجم آب مصرفی در هر تخلیه: 4 و 6 لیتر

 

کد :

An 20202

طول :

( mm ) 735

عرض :

( mm ) 358
ارتفاع :

( mm ) 795

آکس :

( mm ) 260

قبل از اینکه درباره ویژگی‌های توالت فرنگی رسی مدل آنیسا صحبت کنیم، بهتر است به موضوع اساسی دکوراسیون سرویس بهداشتی بپردازیم. سرويس بهداشتی و توالت فرنگی نيز مانند حمام بخش مهمی از خانه است و دكوراسيون آن اهمیت زیادی برای خانه دارد. برای اينكه يك سرويس بهداشتي شيك و مدرن داشته باشید و دكوراسيون زيبايی خلق کنید، سعي كنيد از ست كامل سرويس بهداشتي استفاده كنيد. منظور از ست، توالت فرنگی، بیده، روشویی، وان، زیر دوشی، شیر آلات و اکسسوری حمام است.

اگر از ست‌های سرويس بهداشتی استفاده كنيد، به دليل هماهنگ بودن همه وسايل، سرويس بهداشتي زيبا و مدرن‌تری خواهيد داشت که در این مسیر محصولات توالت فرنگی و والهنگ‌های رسی پیشنهادات بسیار مناسبی هستند.

توالت‌های فرنگی بنا بر سلیقه اشخاص در فرم‌ها و طرح‌های متفاوتی تولید می‌شود. توالت فرنگی و والهنگ‌های مجموعه رُسی نیز بر اساس سلیقه مردم در رنگ بندی‌های سفید، طوسی ماتِ متالیک، مشکی ماتِ متالیک و کلکته تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. یکی از انواع محصولات شرکت رُسی، توالت فرنگی مدل آنیسا است که این محصول در رنگ بندی طوسی مات متالیک، جلوه ی بسیار خاص و مدرنی را به سرویس بهداشتی شما می‌دهد.

معرفی توالت فرنگی رسی مدل آنیسا

توالت های فرنگی بنابر کاربرد و مکان استفاده از مواد و متریال مختلفی ساخته می شوند. رایج ترین نوع متریال به لحاظ رعایت بهداشت فردی، سرامیک با لعاب است. توالت فرنگی رُسی مدل آنیسا نیز از لعاب ساخته شده و سیستم تخلیه آن از نوع آبشاری یا واش داون است.

توالت فرنگی آنیسا دارای درب دوبل هیدرولیک آرام بند و آسان نصب بوده و در نسخه های سفارشی خروجی این توالت فرنگی به دیوار خواهد بود. توالت فرنگی rosi آنیسا دارای ابعاد 80*74*36 سانتی متر بوده و آکس تخلیه این محصول 26 سانتی متر است.

در واقع می‌توان گفت که توالت فرنگی آنیسا تمام نگرانی شما را برای تمیزی و بهداشت سرویس بهداشتی از بین می‌برد، زیرا این محصول خروجی بزرگی به اندازه 10 سانتی متر دارد که به آن اجازه می دهد تا در مدت زمان 5 ثانیه به بهترین صورت تخلیه را انجام دهد.

خرید و قیمت توالت فرنگی رُسی مدل آنیسا

شرکت رُسی با تولید تخصصی توالت فرنگی و والهنگ، منطبق بر جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت حقوق مصرف کننده، سعی دارد تا محصولات با کیفیت و کاربردی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. توالت فرنگی رسی مدل آنیسا نیز یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که با توجه به مزایا و ویژگی‌های ساختاری منحصر به فردی که دارد نیازهای اساسی مصرف کنندگان را بدون مشکل بر طرف می‌کند. شما می‌توانید برای خرید توالت فرنگی آنیسا و یا آگاهی از قیمت این محصول از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش شرکت رسی تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

4.5/5 - (2 votes)

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “توالت فرنگی رُسی مدل آنیسا”

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *