توالت فرنگی یک تکه - چینی بهداشتی رُسی

توالت فرنگی یک تکه

آنچه میخوانید !

یکی از لوازم بهداشتی ساختمانی که در خانه‌های مدرن امروزی بیشتر دیده می‌شود، توالت فرنگی است. این محصول مزایای زیادی دارد و برای بسیاری از افراد از جمله خانم‌های باردار، سالمندان و افرادی که دارای مشکلاتی در زانو، ستون فقرات و کمر هستند مناسب است. با جایگزین کردن توالت فرنگی به جای توالت ایرانی، جلوی بروز آسیب به قسمت‌های مختلف بدن را بگیرید و سلامت عمومی خود را حفظ کنید. در ادامه بیشتر به معرفی توالت فرنگی یک تکه می‌پردازیم

انواع درب نشیمن توالت فرنگی

درب نشیمن توالت فرنگی می تواند به صورت یک تکه یا دو تکه باشد. اینکه توالت فرنگی چگونه نصب شود، به شکل ظاهری آن و نوع درب نشیمن بستگی دارد. توالت های فرنگی در سه مدل یک تکه، دو تکه و وال هنگ یا دیواری تولید و نصب می شوند. هر کدام از این مدل ها برای نصب نیاز به مهارت و تخصص دارند. ویژگی های هریک را در این قسمت مورد بررسی قرار می دهیم:

توالت فرنگی یک تکه

این مدل از توالت ها به صورت یک تکه و یکپارچه قالب گیری می شوند. همه قسمت ها به هم پیوسته بوده و تعداد درزها در آن بسیار کم است. در نتیجه تمیز کردن آن نیز راحت تر انجام شده و بهداشت بهتر رعایت می شود. این مدل ها دارای پایه بوده و به زمین وصل می شود.

توالت فرنگی دوتکه

در این مدل ها کاسه توالت و مخزن از هم جدا بوده و حالت یکپارچه ندارند. به این ترتیب بایستی این دو تکه نیز جدا از هم نصب و به هم وصل شوند. یکی از معایب این مدل به نحوه تمیز کردن و نگهداری آن برمی گردد؛ زیرا درزهایی که در ناحیه اتصال و بین کاسه و مخزن وجود دارد، می تواند محل مناسبی برای تجمع میکروب ها و آلودگی ها باشد.

در نتیجه نیاز است مراقبت بیشتری شده و تمیز کردن آن نیز با دقت و وسواس بیشتری انجام شود. خرید این مدل ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. مدل های دوتکه تنوع زیادی در طرح دارند و می توان نوع مناسب با شرایط و فضایی که در اختیار دارید را انتخاب نمایید. مدل های دوتکه نیز به کمک پایه به زمین وصل می شوند.

توالت فرنگی وال هنگ

یکی از بروزترین و پیشرفته ترین مدل های توالت فرنگی، نوع وال هنگ یا دیواری آن است. در این مدل، مخزن در داخل دیوار قرار گرفته و فقط کاسه توالت فرنگی در بیرون قرار داشته و قابل مشاهده است. در نتیجه برای تمامی فضاها حتی اگر کوچک باشد نیز قابل استفاده و کاربردی است. یکی از مزایای این توالت فرنگی، نظافت و تمیزی راحتی آن است. همچنین میزان سروصدای آن بسیار کم است. همچنین از مزایای آن می توان به مصرف آب کمتر و نیز قابلیت تنظیم ارتفاع آن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *