راحت ترین مدل توالت فرنگی - چینی بهداشتی رُسی

راحت ترین مدل توالت فرنگی برای خانه ها

آنچه میخوانید !

به نظر شما راحت ترین مدل توالت فرنگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ به طور کلی انواع توالت فرنگی ها برای راحتی بیشتر و موارد مربوط به سلامت بدنی انسان ها به وجود آمدند. این نوع از توالت ها فشار کمتری را به مهره های کمر و زانوهای افراد در هنگام دفع مزاج وارد می کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره ی مواردی که در راحتی بیشتر توالت فرنگی تاثیر گذار است بیشتر صحبت کنیم.

چه عواملی در راحتی توالت فرنگی تاثیرگذار است؟

  • شکل ظاهری و جنس :

یکی دیگر از نکات قابل توجه در هنگام خرید توالت فرنگی، شکل ظاهری آن است. لگن های توالت فرنگی به دو نوع مختلف تولید می شوند. برخی از آن‌ها دایره ای شکل و برخی بیضی شکل هستند. توالت هایی که کاسه های گرد شکل دارند زیباتر هستند و جای کمتری می‌گیرند اما کاسه‌های بیضی شکل راحتی بیشتری برای نشستن به افراد می دهد. همچنین لگن‌های بیضی شکل تا حد زیادی، کمتر کثیف می شود.  همچنین به منظور رعایت نکات بهداشتی و تسهیل در نظافت توالت فرنگی از سرامیک بهداشتی و لعاب‌دار برای ساخت آن استفاده می‌شود. این سرویس‌های چینی بهداشتی نیز باید دارای سطحی با لعاب یکنواخت و بدون برآمدگی یا فرورفتگی باشند.

  • سیستم فلاش تانک:

سیستم فلاش تانک در دو حالت تک زمانه یا دو زمانه وجود دارد. سیستم فلاش تانک تک زمانه در هر بار مصرف میزان آب یکسانی را تخلیه می‌کند، اما مدل دو زمانه دو حالت برای تخلیه آب دارد. همچنین برخی از توالت های فرنگی به سیستم خودشور (بیده‌دار) مجهز هستند که آن‌ها را به گزینه ای پرطرفدار در بازار تبدیل کرده است. به این شکل توالت فرنگی هایی که به سیستم خودشور مجهز هستند راحتی بیشتری را برای افرادی که از آن‌ها استفاده می کنند فراهم می آورند

در مدل های مختلف توالت فرنگی، انواع سیستم تخلیه به کار رفته است. اما به طور کلی سیستم تخلیه توالت فرنگی به چهار نوع سیستم تخلیه تقسیم می‌شوند.

  1. سیستم تخلیه آبشاری یا ریزشی (واش داون)
  2. سیستم تخلیه گردابی
  3. سیستم تخلیه واترجت
  4. سیستم تخلیه توربوجت

برای انتخاب بهترین نوع سیستم تخلیه میتوانید مقاله “بهترین سیستم تخلیه توالت فرنگی” را مطالعه کنید.

راحت ترین مدل توالت فرنگی باکیفیت

امروزه تولیدکنندگان متعددی اقدام به ساخت و عرضه انواع دستشویی فرنگی کرده‌اند که برخی از آن‌ها برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب هستند. تعیین اینکه راحت ترین مدل توالت فرنگی کدام است، به راحتی امکان‌پذیر نیست. زیرا انتخاب نوع مناسب دستشویی فرنگی به عوامل مختلفی از جمله مساحت سرویس بهداشتی، بودجه و دکوراسیون فضا بستگی دارد. در ادمه انواع چینی بهداشتی فرنگی معرفی شده است.

1- توالت فرنگی دیواری

توالت فرنگی وال هنگ - شرکت رُسی

توالت فرنگی وال هنگ یا دیواری جزو مدل‌های لوکس، زیبا و گران قیمت هستند. البته نصب این مدل‌ها باید روی دیوارهای ضخیم انجام شود. تمیز کردن این نوع توالت‌ها نیز به آسانی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: والهنگ چیست؟ مزایا و معایب آن

2- توالت فرنگی یک تکه

توالت فرنگی یک تکه - چینی بهداشتی رُسی

توالت فرنگی یک تکه یکی نوع دیگر از توالت ها، که به صورت یک تکه و یکپارچه قالب گیری می شوند و تعداد درزها در آن بسیار کم است. در نتیجه تمیز کردن آن نیز راحت تر انجام شده و بهداشت بهتر رعایت می شود. این مدل ها دارای پایه بوده و به زمین وصل می شود.

3- توالت فرنگی دو تکه

توالت فرنگی دو تکه - شرکت رُسی

در برخی از توالت‌های فرنگی مخزن و کاسه از یکدیگر جدا هستند و به عنوان مدل‌های دو تکه شناخته می‌شوند. تمیز کردن توالت فرنگی دو تکه به دلیل وجود درز بین مخزن و کاسه دشوارتر است.

خرید راحت ترین مدل توالت فرنگی برند رُسی

شما می توانید برای خرید هر یک از انواع مدل های توالت فرنگی شرکت رُسی از طریق راه ارتباطی زیر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان بهترین و مناسب ترین محصول را مطابق با استانداردهای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کاری خود خریداری کنید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت و مشخصات هر یک از محصولات تولیدی شرکت رُسی، با شماره ۰۳۵۳۸۴۱۳۹۳۶ تماس گرفته و با شماره گیری داخلی 2 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *