سیستم تخلیه واش دان - چینی بهداشتی رُسی

معرفی سیستم تخلیه واش دان توالت فرنگی

آنچه میخوانید !

در ابتدا باید بگوییم که  عملکرد سیستم تخلیه واش دان یا آبشاری که به آن Wash Down Flushing System نیز گفته می‌شود، بدین صورت است که آب را از درون مخزن به لبه های درونی کاسه توالت فرنگی (ریم) هدایت کرده و سپس از طریق سوراخ هایی که درون لبه ها تعبیه شده است، شبیه به حالت آبشاری به سمت پایین ریزش پیدا می‌کند. در این مقاله درباره سیستم تخلیه واش دان توضیح داده و برخی از نکاتی که برای انتخاب سیستم تخلیه مناسب به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استفاده از توالت فرنگی روشی برای مقابله با بحران کمبود آب

این روزها در بخش های مختلف کشور مناطقی با کمبود شدید آب وجود دارند و از این رو برای آن ها، هدر دادن هر مقدار آب امکان پذیر نخواهد بود. توالت هایی که آب زیادی مصرف می کنند یا نمونه توالت هایی که مصرف آب خانواده در هنگام شستشوی توالت زیاد است، توالت های استانداردی برای انتخاب در این مناطق نیستند. بنابراین، انواع دیگری از توالت فرنگی ها با سیستم تخلیه مناسبی وجود دارد که به میزان قابل توجهی آب کمتری مصرف می کنند و گاهی اوقات سرانه مصرف آب شما را تا حد زیادی کاهش می دهند. 

سیستم تخلیه واش دان چیست و چگونه کار می کند؟

برای ارائه توضیح کوتاهی از سیستم تخلیه آبشاری بهتر است این گونه شروع کنیم که یکی از انواع سیستم تخلیه توالت فرنگی، سیستم تخلیه واش دان یا ریزشی است. در این مدل تخلیه، آب در ابتدا از خروجی مخزن آب به سوراخ‌های لبه‌‌های داخلی کاسه توالت فرنگی هدایت می‌شود. سپس با فشار زیاد از سوراخ‌هایی که زیر لبه توالت با فاصله مشخص قرار گرفته‌اند خارج می‌شود.

در سیستم تخلیه واش دان عمل شستشو از بالا به پایین به‌صورت آبشاری انجام می‌شود. استفاده از سیستم تخلیه واش دان در توالت فرنگی وال هنگ نیز بسیار رایج است. اطلاعات بیشتر در مورد توالت فرنگی وال هنگ میتوانید مقاله والهنگ چیست را مطالعه کنید.

انواع سیستم تخلیه در توالت فرنگی

1- سیستم آبشاری یا واش دان

در سیستم آبشاری، آب از سمت مخزن توالت به سوراخ های زیر نشیمن، هدایت شده و تخلیه از بالا به پایین صورت می‌گیرد. شستشوی کامل توالت فرنگی در این نوع سیستم تخلیه به خوبی انجام می‌شود.

سیستم تخلیه واش دان - چینی بهداشتی رُسی

 2- سیستم واترجت

آب در سیستم واترجت به طور مستقیم از کانال به پایین کاسه نشیمن انتقال و مستقیم به فاضلاب هدایت می شود. تخلیه در این سیستم با دو حجم آب یا اصطلاحا دو زمانه صورت می گیرد.

سیستم تخلیه واتر جت- کارخانه رُسی

 3- سیستم توربوجت

این سیستم بسیار شبیه سیستم واترجت بوده با این تفاوت که به جای سوراخ های ریز تعبیه شده در دور ریم نشیمن، دو کانال آب در دو طرف نشیمن تعبیه شده است که باعث شست و شوی بهتر می گردد.

سیستم تخلیه توربو جت - کارخانه رُسی

4- سیستم پنتاجت

سیستم پنتا جت کاملا مشابه سیستم تخلیه توربوجت می باشد، با این تفاوت که به جای دو کانال تعبیه شده در دو طرف نشیمن، ۴ کانال تعبیه شده است و تخلیه بهتر در زمان کمتر صورت می گیرد.

 5- سیستم سوپرجت

این سیستم شباهت بسیار زیادی با سیستم واترجت دارد با این تفاوت که با افزایش قطر در مسیر آب و تغییر در سایز مکانیزم باعث سرعت ورود آب بیشتر به کاسه توالت و حجم آب کمتر و تخلیه سریع تر نسبت به نوع واترجت می باشد.

مزایای سیستم تخلیه آبشاری یا واش دان

  1. تمامی سطح داخلی کاسه توالت را از بالا تا پایین تمیز می‌کند
  2. عدم گرفتگی در این سیستم از نکات تمایز آن است.

نکاتی که برای انتخاب مکانیزم فلاشینگ باید به خاطر بسپارید

دانستن نکات زیر نیز در خرید بهترین محصول چینی بهداشتی به شما کمک زیادی خواهد کرد. در اصل این موارد به شما کمک می کند تا بهترین سیستم تخلیه توالت فرنگی را با توجه به نیاز خود انتخاب و انتخاب کنید.

  1. در دسترس بودن آب:
    این فقط در مورد مکانیسم‌های فلاش یا نحوه عملکرد توالت شما نیست. اگر جریان آب کم باشد، نمی‌توانید بدون آب شستشو دهید یا حتی به درستی شستشو دهید، بنابراین بررسی فشار و در دسترس بودن آب در منطقه نیز ضروری است. اگر در شهر زندگی می‌کنید، به احتمال زیاد سیستم های آب و فاضلاب مناسب دارید. با این حال، اگر در حال راه‌اندازی یک خانه شهری یا خرید خانه در یک روستا هستید، ضروری است که تمامی نکات مربوط به آب آن ناحیه را مورد بررسی قرار دهید و همچنین بپرسید که رایج‌ترین مشکلاتی که احتمالاً با آن مواجه خواهید شد چیست. 
  2. فضای موجود: اگر مجبور نیستید روی مصرف آب توالت فرنگی تمرکز داشته باشید، مقدار فضایی را که برای استفاده در دسترس شما است بررسی کنید. اگر خانه کوچک است، بهتر است وال هنگ را به عنوان یک انتخاب مناسب در نظر بگیرید. خرید والهنگ رُسی با طراحی منحصر بفرد و کیفیت لعاب استاندارد خود می توانند انتخاب به صرفه و هوشمندانه‌ای باشند.

خرید توالت فرنگی با سیستم تخلیه واش دان از شرکت رُسی

شرکت تولیدی چینی بهداشتی رُسی با ارائه بهترین و مرغوب ترین محصولات وال هنگ و توالت فرنگی با سیستم تخلیه واش دان قدم مهمی را در راستای بهبود کیفیت بازار محصولات چینی بهداشتی در بازار برداشته است. شما می توانید برای خرید توالت فرنگی با سیستم تخلیه واش دان با بهترین کیفیت متریال و ساخت با این مجموعه در ارتباط باشید. شماره تماس شرکت:

03538413936 ( داخلی 2 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *