نکات مهم خرید توالت فرنگی - کارخانه رسی

نکات ضروری برای خرید توالت فرنگی

آنچه میخوانید !

امروز کمی درباره راهنمای نکات خرید توالت فرنگی با یکدیگر صحبت می کنیم. گاهی برای خرید وسایل ساختمانی نظیر توالت فرنگی دچار تردید می‌شوید. برای انتخاب رنگ، متریال، اندازه، کاربرد، ویژگی و موارد دیگر نیاز به راهنمایی خرید توالت فرنگی دارید. در ادامه، برای تسهیل در خرید شما، نکات مهم در مورد خرید توالت فرنگی  را برای شما بازگو می‌کنیم.

6 نکته مهم در خرید توالت فرنگی

  1. مدیریت فضای سرویس بهداشتی
  2. استحکام و مقاومت بالاتر
  3. کاهش صدای مزاحم
  4. نظافت و شستشوی آسان‌تر
  5. در نظر گرفتن ارتفاع توالت فرنگی
  6. مصرف کمتر آب

1- مدیریت فضای سرویس بهداشتی

برخی از اشخاص به دنبال مدیریت بهتر فضای خود هستند ولی نباید این موضوع را فراموش کنید که هیچگاه نباید کیفیت را فدای کمیت کنید. یکی از معایبی که در زمینه خرید و استفاده از توالت فرنگی‌های کوچک وجود دارد، نشیمنگاه کوچک آن برای افراد است. زیرا  این کوچک بودن نشیمنگاه، بر روی ستون فقرات فرد فشار وارد کرده و باعث می شود برای سلامت او تاثیرات منفی داشته باشد و در طولانی مدت باعث تشدید این عوارض خواهد شد. بنابراین لازم است شما با تمامی جنبه‌های نکات مهم در خرید توالت فرنگی مناسب آشنا شوید.

بنابراین حتما وجود فضای کافی برای نشیمنگاه را در نظر بگیرید. در صورتی که فضای کافی ندارید می‌توانید از وال‌هنگ‌هایی استفاده کنید که نشیمنگاه استانداری دارند.

2- استحکام و مقاومت بالاتر

مقاومت در برابر ضربه و نیروی وزن افراد یکی از موارد مهم در انتخاب توالت فرنگی مناسب است. اگر توالت فرنگی مقاومی انتخاب نکنید آنگاه ممکن است به هنگام نصب و یا پس از استفاده از آن، توالت فرنگی دچار شکستگی و یا خرابی شود. اطلاعات بیشتر در مورد تحمل وزن توالت فرنگی میتوانید مطالعه کنید.

3- کاهش صدای مزاحم

استفاده از تجهیزاتی نظیر فلاش تانک مناسب و مهندسی دقیق در طراحی و تولید تخصصی توالت فرنگی باعث می‌شود تا صدای عبور آب هنگام استفاده از آن‌ها به کمترین میزان خود برسد. بنابراین برای خرید توالت فرنگی ابتدا تمامی اطلاعات مربوط به محصول را مورد بررسی قرار داده و یا از فروشنده بخواهید از مزایای محصولاتی که ارائه می دهد به شما اطلاعات لازم را ارائه دهد.

4- نظافت و شستشوی آسان‌تر

متریال به کار رفته در توالت فرنگی به نحوی است که در تمیز کردن توالت فرنگی خود دچار مشکل نمی‌شوید. حتما در مورد مواد و شوینده مناسب توالت فرنگی خود از نمایندگی و یا فروشنده بپرسید. با به کار بردن مواد اسیدی و یا بازی علاوه بر خراب شدن سرامیک و متریال ساختمانی، امکان خراب شدن توالت فرنگی به کار رفته در ساختمان نیز وجود دارد. البته اگر متریال به کار رفته در توالت فرنگی مناسب نباشد احتمال و سرعت خرابی کار با مواد شوینده نامناسب بیشتر و غیر قابل جبران است.

5- در نظر گرفتن ارتفاع

در نظر گرفتن ارتفاع مناسب در توالت فرنگی باعث می‌شود تا شما دچار مشکلاتی در ستون فقرات خود و اجابت مزاج نشوید. پس حتما ارتفاع و ابعاد توالت فرنگی را برای خرید خود در نظر بگیرید که مطابق با سیستم آناتومی فرد تهیه شده است.

6- مصرف کمتر آب

طراحی و تولید تخصصی توالت فرنگی، علاوه بر تضمین در کیفیت، باعث حفظ منابع آبی در طبیعت می‌شود. از طرفی قبض آبی مصرف هر خانوار کمتر خواهد بود. همچنین استفاده از متریال مناسب در تولید توالت فرنگی کار شستشوی توالت فرنگی را راحت تر و مصرف آن را بهینه می‌کند. از طرفی بهترین سیستم تخلیه توالت فرنگی یکی از مزایای توالت فرنگی در رعایت بهداشت و مصرف بهینه آب است.

خرید توالت فرنگی از چینی بهداشتی رُسی 

شما می توانید برای خرید توالت فرنگی از چینی بهداشتی رُسی به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و بعد از مشاهده سایر محصولات تولیدی این کارخانه، کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای دریافت مشاوره رایگان خرید و دریافت نظرات کارشناسان درباره هر محصول با شماره 03538413936 ( داخلی 2 ) تماس گرفته و برای صحبت با بخش فروش، داخلی 2 را شماره گیری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *