تحمل وزن توالت فرنگی

تحمل وزن توالت فرنگی چه قدر است؟ 

آنچه میخوانید !

یکی از نکات مهم به هنگام خرید توالت فرنگی، تحمل وزن توالت فرنگی است. به این معنی که تا چه میزان وزن افراد را می‌تواند تحمل کند. اگر تحمل وزن توالت فرنگی خریداری شده کم باشد، با کوچکترین اضافه وزنی شکسته شده که برای بسیاری تحمل آن ناخوشایند است. اگر چه امکان تعویض توالت فرنگی با برندهای مطرحی نظیر توالت فرنگی و وال هنگ رُسی وجود دارد. ولی بهتر است خرید خود را از همان ابتدا با خرید بهترین و تخصصی ترین توالت فرنگی و وال هنگ‌های چینی بهداشتی رُسی انجام شود.

میزان تحمل وزن توالت فرنگی و وال هنگ رُسی چه قدر است؟

وزن توالت فرنگی - شرکت رُسی

در پاسخ به سوال تحمل وزن توالت فرنگی و دیواری ( وال هنگ ) رُسی باید گفت که مقاومت این محصولات تا 900 کیلوگرم است. این موارد طبق بررسی در آزمایشگاه تخصصی چینی بهداشتی رُسی توسط متخصصین مجرب صورت گرفته است. 

اندازه مناسب انواع توالت فرنگی و وال هنگ رُسی، استفاده از بهترین متریال و بهره گیری از نیروی متخصص در کارخانه چینی بهداشتی رُسی باعث شده است که این محصولات تحمل وزن بالایی داشته باشند. 

نحوه خرید انواع توالت فرنگی و وال هنگ چینی بهداشتی رُسی

برای خرید و یا ابهام در مورد هر یک از محصولات کارخانه رُسی ( انواع توالت فرنگی و وال هنگ ) کافی است به وب سایت شرکت مراجعه کنید و یا با شماره  شماره ۰۳۵۳۸۴۱۳۹۳۶ ( داخلی ۲ ) تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *