خرید توالت فرنگی رنگی - کارخانه رُسی

توالت فرنگی رنگی

آنچه میخوانید !

اکثر ما که یک عمر از توالت ایرانی استفاده کرده‌ایم، معمولا زمانی به فکر خرید توالت فرنگی می‌افتیم، که به دلیل مشکلات جسمی مثل زانو درد، درد مفاصل، آرتروز و … استفاده از توالت ایرانی برایمان کمی سخت شده است؛ یا این که تصمیم به تغییر دکوراسیون و بازسازی خانه گرفته‌ایم و می‌خواهیم در کنار توالت ایرانی، توالت فرنگی هم داشته باشیم. اما متاسفانه نه آشنایی درستی با توالت فرنگی، لوازم جانبی، برند، جنس و … داریم و نه می‌دانیم، کدام مدل توالت فرنگی برای ما و سرویس بهداشتی مناسب است. توالت فرنگی رنگی ایرانی نیز یکی از موضوعات مهمی است که در این مقاله به آن می پردازیم. بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با توالت فرنگی رنگی

شاید اگر اصطلاح توالت فرنگی رنگی را چندسال پیش می شنیدیم کمی برایمان ناخوشایند به نظر برسد ولی امروزه در اکثر سرویس‌های بهداشتی خانگی و اداری از توالت فرنگی‌های متناسب با رنگ متریال به کار رفته در ساختمان (سنگ و سرامیک و غیره ) خریداری و به کار برده می‌شود.

مواد به کار رفته در رنگ و طراحی توالت فرنگی یکی از نکات خرید آن‌ها است. به هنگام مراجعه برای خرید توالت فرنگی رنگی، برندهای متفاوتی در بازار به چشم می‌خورد. برای سادگی و آسانی در انتخاب شما را با یکی از انواع برندهای معروف و تولید کننده تخصص توالت فرنگی آشنا می‌کنیم. نام این برند آشنا چینی بهداشتی رُسی است. این شرکت دارای 3 مدل توالت فرنگی به نام‌های آنیسا، مدیسا و لاریسا را در رنگ‌های مشکی ماتِ متالیک و طوسی ماتِ متالیک به بازار عرضه می‌کند.

قیمت این 3 مدل از توالت فرنگی رنگی ایرانی، از قیمت توالت فرنگی رنگی در برندهای دیگر مناسب و مقرون به صرفه است. فروش توالت فرنگی رنگی مدل‌های مختلف کارخانه رُسی توسط نمایندگی‌های مجاز این شرکت صورت می‌گیرد. برای اطلاع از محصولات شرکت به وب سایت شرکت مراجعه کنید و یا با شماره 03538413936 داخلی 2 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

توالت فرنگی رنگی برند رُسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *