نکات حرفه‌ای برای نصب توالت فرنگی

آنچه میخوانید !

برای نصب توالت فرنگی نیاز به تجهیزات مناسب است. با توجه به نوع توالت فرنگی ( یک تکه و 2 تکه )، نحوه نصب آن‌ها متفاوت است. در صورتی که با نحوه اتصالات و لوله کشی آشنایی دارید، می‌توانید با مطالعه راهنمای نصب توالت فرنگی، نصب را انجام دهید. توجه کنید اگر مهارتی در نصب توالت فرنگی ندارید، حتما با نصاب ماهر تماس بگیرد.

لوازم لازم برای نصب توالت فرنگی

  1. دستکش و لباس کار مناسب
  2. شلنگ رابط توالت فرنگی
  3. انواع پیچ گوشتی
  4. آچار فرانسه
  5. انبردست
  6. واشر توالت فرنگی
  7. تراز بنایی
  8. چسب

8 مرحله نصب توالت فرنگی

  1. نصب بوگیر
  2. نصب حلقه مومی و کاسه توالت
  3. نصب سیفون توالت فرنگی
  4. نصب شیلنگ توالت فرنگی
  5. فاصله توالت فرنگی از دیوار
  6. نصب نشیمن‌گاه توالت فرنگی
  7. درزگیری بین توالت فرنگی و کف
  8. بررسی توالت فرنگی پس از نصب

1- نصب بوگیر

برای جلوگیری از نشت بوی فاضلاب و ایجاد بوی بد در سرویس بهداشتی، از بوگیر ژله‌ای استفاده می‌شود که به 2 صورت پیچ دار و بدون پیچ در بازار موجود است. مدل پیچ دار، گرانتر از بوگیر بدون پیچ است.

2- نصب حلقه مومی و کاسه توالت

ابتدا حلقه مومی را باز کنید، و آن را در دهانه لوله فاضلاب که قرار است توالت فرنگی در آنجا نصب شود، قرار دهید. دو نوع حلقه مومی در بازار وجود دارد: با پیچ و بدون پیچ. حلقه مومی با پیچ کمی گران‌تر است، اما همین پیچ‌ها باعث می‌شود که حلقه مومی دقیقا در محل قرار گرفته و جابجا نشود.

در نتیجه در مراحل بعدی طریقه نصب توالت فرنگی و در زمان استفاده از آن مشکلی رخ نخواهد داد. اکنون باید کاسه توالت فرنگی را بر روی حلقه مومی قرار دهید. توجه داشته باشید که لازم است کمی کاسه را فشار دهید تا مطمئن شوید که توالت به سرامیک‌های کف دستشویی محکم شده است. با استفاده از تراز بنایی می‌توانید از نصب خود اطمینان حاصل فرمایید.

3- نصب سیفون توالت فرنگی

پس از قرار دادن کاسه در محل خود، و ثابت شدن توالت فرنگی باید مخزن سیفون توالت فرنگی را نصب و ثابت کنید.

4- نصب شیلنگ توالت فرنگی

برای نصب شیلنگ بین توالت فرنگی و فلکه آب، باید فاصله توالت فرنگی را در نظر بگیرید.

5- فاصله توالت فرنگی از دیوار

اصله توالت فرنگی از دیوار، حداقل 38 سانتی متر است. در هنگام خرید توالت فرنگی باید به نوع چیدمان سرویس بهداشتی را در نظر بگیرد.

6- نصب نشیمن‌گاه توالت فرنگی

در نهایت، شما باید نشیمنگاه توالت را نصب کنید. پیچ‌هایی که در این قسمت قرار دارد یک پوشش پلاستیکی دارند که کمک می‌کند در زمان تمیز کردن توالت فرنگی به راحتی بتوانید نشیمن‌گاه را جدا کرده و آن را تمیز کنید.

7- درزگیری بین توالت فرنگی و کف

آخرین مرحله نیز در واقع یکی از نکات مهم در نصب توالت فرنگی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، درزگیری توالت است. شما باید دور تا دور کاسه توالت را در محلی که روی سرامیک‌ها قرار گرفته است، درزگیری کنید تا اگر نشتی رخ داد، مواد جاری نشوند. درزگیری توسط چسب آکواریوم انجام می‌شود.

8- بررسی توالت فرنگی پس از نصب

در انتها فلکه آب را برای اطمینان از سالم بودن تمام قسمت‌ها و عدم نشتی آن باز کرده و بررسی نمایید.

قیمت و هزینه نصب توالت فرنگی

عوامل موثر در هزینه نصب توالت فرنگی توسط نصاب عبارت‌اند از:

  • نوع و برند توالت فرنگی ( ایرانی، خارجی )
  • طریقه نصب توالت فرنگی ( توکار یا بدون پیچ )
  • مصالح و قطعات نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی را خودمان انجام دهیم یا نصاب؟

اگر کمی دست به آچار باشید، طریقه نصب توالت فرنگی را خودتان نیز می‌توانید انجام دهید. اما فراموش نکنید طریقه نصب توالت فرنگی امکان ریسک دارد و نباید در مراحل آن دچار اشتباه شد. برای جلوگیری از بی‌توجهی یا بی‌دقتی پیشنهاد ما این است که برای این کار از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید.

خرید بهترین توالت فرنگی برای نصب از چینی بهداشتی رُسی

بررسی بهترین توالت فرنگی برای آسانی در نصب و بیشترین کارایی کافی است با ما در ارتباط باشید. چینی بهداشتی رُسی تولید کننده تخصصی انواع توالت فرنگی با سابقه درخشان در ایران است. کیفیت بالای توالت فرنگی های ساخت رُسی علاوه بر خریداران ایرانی، به کشورهای منطقه نیز ارسال می‌شود.

شرکت چینی بهداشتی رُسی با در نظر گرفتن بهترین کیفیت، سعی در ارائه بهترین محصول به مشتریان گرامی خود دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۵۳۸۴۱۳۹۳۶ داخلی ۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *