بهترین توالت فرنگی خود شور - چینی بهداشتی رُسی

انتخاب هوشمند: بهترین توالت فرنگی خودشور

آنچه میخوانید !

خودشور ( بیده ) توالت فرنگی چیست؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که خوشور توالت فرنگی در واقع شامل تجهیزاتی پیشرفته از توالت فرنگی است که بدون نیاز به دست و شلنگ، اقدام به شستن فرد می‌کند. با وجود خودشور توالت فرنگی، استفاده از توالت فرنگی بسیار راحت تر از توالت فرنگی معمولی است. با چینی بهداشتی رُسی همراه باشید ،تا در مورد بهترین توالت فرنگی خودشور صحبت کنیم.

توالت فرنگی خودشور چیست؟

اگر این سؤال برای شما پیش آمده که خودشور فرنگی یا معادل انگلیسی آن bidet چیست؟ جالب است بدانید، توالت فرنگی‌هایی که مجهز به سیستم بيده هستند را با نام توالت فرنگی خودشور یا دستشویی فرنگی خودشور می‌شناسند. این روزها این نوع از توالت فرنگی‌ها بیشتر از سایر مدل‌های توالت فرنگی خودنمایی می‌کنند و نبض بازار خرید و فروش چینی بهداشتی را به خود اختصاص دادند.

در یک کلام و به طور خلاصه باید گفت: که توالت فرنگی خودشور وسیله‌ای است که شستن فرد یا همان مسئله طهارت گرفتن، بعد از استفاده از این نوع توالت را آسان کرده و نام علمی آن bidet می‌‌باشد.

اغلب اشخاصی که با سبک کاری و عملکرد توالت فرنگی‌ها مشکل داشتند با اضافه شدن این سیستم به محصولات چینی بهداشتی نظر خود را عوض کرده و دست به خرید این محصول زدند. در کل می‌توان گفت که بیده در توالت فرنگی نصب می‌شود و بدون دخالت دست و به واسطه فشار آب، اقدام به شستن فرد می‌‌کند که دیگر دردسرهای شستن با شلنگ را ندارد. برای شناخت بهتر، مقاله بیده توالت فرنگی را مطالعه کنید.

اغلب افرادی که بعد از سیستم توالت‌های معمولی، بنابر شرایط خاص خود و یا پیشنهاد پزشک متخصص اقدام به خرید توالت فرنگی کردند با مشکل شستشو و یا همان طهارت صحیح با شلنگ مواجه شدند که با ورود این تکنولوژی، بخش عمده‌ای از موانع برای این مصرف کنندگان حل و فصل شد.

چگونه از توالت فرنگی خودشور استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال که چگونه از توالت فرنگی خودشور استفاده کنیم؟ بهتر است بگوییم که، نحوه استفاده از خودشور فرنگی کار سختی نیست. بيده در بعضی از توالت‌ها در حالت عادی به صورت جمع شده است و با باز شدن شیر خودشور توالت فرنگی، سری پاشش آن، عمل پاشش آب را انجام می‌دهد و بعد دوباره به صورت اتوماتیک به عملکرد خود خاتمه می‌دهد.

این موضوع را نباید نادیده گرفت که در صورتی که خودشور عملکرد درستی نداشته باشد، می‌تواند سیستم توالت فرنگی شما را به طور کل مختل کرده و با گرفتگی نیز مواجه سازد. از این رو چنانچه هنوز سرویس بهداشتی شما مجهز به این قابلیت نیست، در انتخاب بهترین توالت فرنگی خودشور نهایت دقت را داشته باشید. 

معرفی بهترین توالت فرنگی خودشور شرکت رُسی

شرکت رُسی در راستای تحقق استانداردهای مورد نیاز و بروز در تولیدات محصولات چینی بهداشتی خود، قابلیت خودشور یا همان بیده را به سری محصولات توالت فرنگی خود اضافه کرده است. توالت فرنگی خودشور رُسی در کنار داشتن قیمت مناسب و امکاناتی همچون؛ درب آرام بند و آسان نصب و سیستم تخلیه استاندارد، از مزیت بیده و خودشور فرنگی هم برخوردار هستند و امکان یک شستشوی بهداشتی را برای مصرف کننده فراهم می‌کنند.

توالت فرنگی‌های شرکت رُسی مدل آنیسا، لاریسا و مدیسا در 2 نوع مدل معمولی و +A تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

✅ نوع +A با آپشن شیر مخلوط سرد و گرم

والهنگ‌ رُسی مدل اُدیسا در 2 نوع A و +A تولید می‌شوند.‌

✅ نوع A بیده‌دار بدون شیر مخلوط
✅ نوع +A با آپشن شیر مخلوط سرد و گرم

یکی دیگر از موارد اساسی در خرید توالت فرنگی مربوط به متریال ساخت و آرگونومی تولید محصول است که شرکت رُسی با بهره گیری از دانش بروز و حرفه‌ای متخصصان خود، محصولات را با بهترین و باکیفیت ترین متریال ساخته و بعد از کنترل‌های ضروری مهندسان کارآزموده، به بازار عرضه می‌کند.

ویژگی‌های مهم توالت فرنگی خودشور رُسی

یکی از مهم ترین ویژگی های توالت فرنگی خودشور شرکت رُسی این است که شما می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های سفید، طوسی ماتِ متالیک و مشکی ماتِ متالیک سفارش دهید که شیر خودشور آن‌ها در دو نوع طلایی و استیل بر روی محصول نهایی به کار می‌رود.

توالت فرنگی‌های خودشور ماتِ متالیک رسی با شیر بیده طلایی رنگ، جلوه‌ی خاص و شیکی را برای محصول نهایی ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی انواع توالت فرنگی خودشور این شرکت به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و طبق دکوراسیون و سلیقه خود بهترین و مناسب ترین توالت فرنگی خودشور را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب توالت فرنگی بیده دار چیست؟

خرید توالت فرنگی خودشور رُسی

شما می‌توانید برای خرید هر یک از انواع مدل‌های توالت فرنگی خودشور شرکت رُسی از طریق راه ارتباطی زیر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان بهترین و مناسب ترین محصول را مطابق با استانداردهای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کاری خود خریداری کنید.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت توالت فرنگی و مشخصات هر یک از محصولات تولیدی شرکت رُسی، با شماره ۰۳۵۳۸۴۱۳۹۳۶ تماس گرفته و با شماره گیری داخلی 2 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *