مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ - چینی بهداشتی رُسی

مزایا و معایب توالت فرنگی توکار وال هنگ

آنچه میخوانید !

وجود فضاهای کوچک یا حتی ایجاد فضای بیشتر در سرویس‌های بهداشتی امروزی یکی از دغدغه‌های سازندگان و ساکنان منازل است. علاوه بر این، اهمیت استایل و دکور داخلی آن‌ها هم روزبه‌روز در حال افزایش می‌باشد. همه این موارد باعث شده‌اند که محصولاتی به نام وال هنگ وارد عرصه حمام و دستشویی شوند.

اما دقیقاً وال هنگ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ این موضوع سبب شد تا در یک مقاله کامل با عنوان مزایا و معایب توالت فرنگی وال هنگ چیست، به طور کامل به وال هنگ و نکات مربوط به آن بپردازیم.

معرفی وال هنگ

وال هنگ (Wall Hung) یا توالت دیواری نوعی توالت فرنگی محسوب می‌شود که برعکس مدل‌های قدیمی که روی زمین نصب می‌شدند، درون دیوار نصب و قرارگرفته می‌شود. استراکچر وال هنگ یا ساختار آن باعث شده است که توجه خیلی از افراد باسلیقه را به خود جلب کند و البته از مزایای مهمی بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: توالت فرنگی وال هنگ چیست؟

تجهیزاتی که در درون دیوار نصب می‌شوند مثل شیرآلات توکار و توالت دیواری روزانه طرفداران بیشتری جذب می‌کنند و در حال جایگزینی نمونه‌های قدیمی هستند. طراحی زیبا و مینیمال و صرفه‌جویی حداکثری در فضا از مهم‌ترین مسائلی هستند که با این توالت‌های وال هنگ می‌توان تجربه کرد.

بعضی از مردم تصور می‌کنند که قیمت توالت دیواری در مقایسه با توالت فرنگی به دلیل داشتن مزایای مهم و طراحی جذاب‌تر باید دارای تعرفه بالاتری باشد در حالی که این موضوع صحیح نیست. انواع وال هنگ از قیمتی مشابه یا حتی گاهی ارزان‌تر از توالت فرنگی برخوردار می‌باشند.

معایب توالت فرنگی وال هنگ

از مهم‌ترین معایب توالت فرنگی توکار یا وال هنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

⦁ قیمت بالای وال هنگ

⦁ لزوم تخریب دیوار برای نصب

⦁ برای نصب فلاش تانک وال هنگ باید ضخامت دیوار به اندازه کافی باشد.

⦁ تهیه و نصب فلاش تانک به‌صورت جداگانه 

مزایای توالت فرنگی وال هنگ

طراحی و ساخت توالت وال هنگ به‌گونه‌ای بوده است که اشخاص گوناگون در سنین مختلف توانسته‌اند مزایای آن را تجربه کنند. این مزایا شامل موضوعاتی هستند که همه افراد با خرید وال هنگ می‌توانند متوجه آن‌ها شوند. برای مثال انواع آن به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که هیچ تماسی با زمین ندارند و به سرویس‌های بهداشتی شامل حمام و دستشویی جلوه‌ای تازه می‌بخشند.

در واقع مزایای وال هنگ مواردی هستند که ثابت می‌کنند خرید آن مناسب است و ارزشش را دارد. اصلی‌ترین منافع این انتخاب چنین مواردی را پوشش داده‌اند:

1- اشغال کمترین فضای ممکن

اولین مزیت واضحی که با نصب وال هنگ می‌توان مشاهده و تجربه کرد، ایجاد فضای بیشتر در سرویس‌های بهداشتی است. درست برعکس اکثر نمونه‌های توالت فرنگی قدیمی که فضای زیادی را اشغال می‌کردند، توالت فرنگی دیواری با طراحی منحصر به فرد کمترین فضا را اشغال می‌کند.

به عبارتی قرار گرفتن اکثر اتصالات وال هنگ یا توالت توکار در درون دیوار باعث اشغال فضای کمتری شده و به‌طبع ظاهر بهتری را هم به وجود آورده است. به این ترتیب حتی افراد با داشتن توالت یا حمام‌های کوچک به نگرانی در خصوص جای دادن توالت فرنگی نیازی نخواهند داشت.

2- طراحی جدید و چشمگیر

خصوصیتی که در اکثر مدل‌های توالت وال هنگ کاملاً نمایان است، طراحی خاص و ویژه آن‌ها می‌باشد. این طراحی باعث می‌شود که بتوان آن‌ها را در هر دو حالت سرویس‌های بهداشتی با طرح سنتی و طرح مدرن استفاده نمود. همچنین شرایطی نظیر درون دیوار قرار گرفتن اکثر اجزا از جمله فلاش تانک توکار، به یک ظاهر مرتب و منظم منتهی شده است.

3- نیاز نداشتن به مخزن آب خیلی بزرگ

در اکثر مدل‌های توالت دیواری در مقایسه با توالت فرنگی‌های قدیمی آب مصرفی مورد نیاز به میزان قابل توجهی کمتر است و به‌طبع به مخزن آب خیلی بزرگی احتیاج نخواهد بود. پس در نتیجه از زاویه‌ای دیگر این مزیت می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف آب هم منجر شود و کمک بزرگی در کاهش میزان مصرف در خانه باشد.

4- قیمت مقرون به صرفه

همان‌طور که اشاره کردیم اغلب نمونه‌های قابل‌اعتماد و شناخته‌شده توالت دیواری از برندهای معتبر دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند. حتی در مقایسه با انواع توالت فرنگی معمولی در قیمت آن‌ها اختلاف چندانی مشاهده نمی‌شود. پس عموماً برای خرید انواع وال هنگ در خصوص هزینه و تعرفه‌ها نگرانی وجود نخواهد داشت.

5- نظافت آسان‌تر در مقایسه با توالت فرنگی

موضوعات مختلفی در ساختار وال هنگ باعث شده‌اند که نظافت آن در مقایسه با توالت فرنگی‌های قدیمی آسان‌تر انجام شود. برای مثال عدم تماس این توالت با زمین به نظافت آسان سطح زیرین منتهی شده است. همچنین داخل دیوار قرار گرفتن اکثر اتصالات زحمت تمیز کردن آن‌ها را به طور کلی از بین برده است.

6- دارای قابلیت تخلیه قوی

وال هنگ یا توالت دیواری با مدل دارای تخلیه واش داون (Wash Down) از نمونه‌هایی با تخلیه قوی محسوب می‌شوند. در ضمن میزان شدت پاشیدن آب در این تخلیه بالا است و به‌طبع نظافت و تمیزی بیشتری را ارائه خواهد کرد.

7- دارای قابلیت عدم گرفتگی

جایگزین شدن سیستم تخلیه سیفون با سیستم تخلیه واش داون باعث می‌شود که امکان مشکلاتی مثل گرفتگی در توالت وال هنگ به حداقل برسد.

البته این موارد تنها گوشه‌ای از مزایای مهم توالت دیواری هستند و بقیه آن‌ها را می‌توان با خرید و استفاده طولانی مدت از این محصول با کیفیت به‌راحتی تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: تفاوت وال هنگ و توالت فرنگی

خرید توالت فرنگی وال هنگ برند رُسی

خرید توالت فرنگی وال هنگ اُدیسا برند رُسی نیز یکی از همان انتخاب‌هایی است که شما را پشیمان نخواهد کرد. همانطور که می‌دانید والهنگ و توالت فرنگی یکی از همان وسایلی هستند که مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بنابراین انتخاب یک برند خوب تا حد زیادی خیال شما را بابت کارایی محصول راحت می‌کند. شما می‌توانید برای خرید این محصول و دریافت مشاوره خرید با شماره تماس 03538413936 تماس گرفته و با شماره گیری داخلی 2 با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *